joi, 25 martie 2010

Clasa de aur la Colegiu Naţional ,,Roman-Vodă'', Roman-Neamţ

C(l)asa noastră…de Aur

Clasa noastră e …casa noastră. De aceea avem şi o revistă intitulată „C(l)asa noastră”.
Proiectul „Nouă ne pasă! Implică-te şi tu!” ne-a încântat şi ne-a mobilizat să devenim „Clasa de Aur” a Colegiului Naţional „Roman-Vodă”, o instituţie de prestigiu naţional.
Suntem într-a VII-a şi ne-am propus să ne remarcăm în disputa cu cele 40 de clase ale colegiului. Ne place să fie frumos şi curat în jurul nostru. Avem şi un slogan de la o oră de dirigenţie dintr-a V-a: „Un oraş curat începe cu o clasă curată!”
Cum am reuşit să câştigăm competiţia la nivelul colegiului? Nu a fost prea complicat, deoarece noi suntem obişnuiţi să câştigăm, în general. Trecem uşor de la carte la…mătură şi mop. Avem un Regulament al serviciului pe clasă, la care am lucrat împreună cu domnul diriginte şi care a fost aprobat de părinţii noştri. Facem chiar cu plăcere serviciul, chiar dacă, recunoaştem, la început, în clasa a V-a adică, nu ne-a prea surâs ideea. Ce-i drept, nu a fost simplu să mânuim mătura şi mopul, dar am învăţat, ca în clasa I, când am luat în stăpânire stiloul, creionul,picul şi radiera. Nu spunem câte mături şi mopuri am „sacrificat”, dar a meritat şi merită.
Cu ocazia acestui proiect, CNRV-ul a devenit mai frumos, mai curat. Se poate spune că proiectul a făcut să vină mai devreme primăvară în şcoala noastră. „Albinele” colegiului s-au străduit să aducă „aurul” în fiecare sală de clasă.
Am avut şi un opţional în care am învăţat multe despre cum să protejăm mediul înconjurător şi cum să trăim sănătos, în armonie cu natura înconjurătoare.
Ne bucurăm acum că, între timp, „s-au molipsit” şi alţii de la noi şi că am devenit o clasă-model nu doar la învăţătură, ci şi la curăţenie.

Clasa a VII-a de la Colegiul Naţional ,,Roman-Vodă”, Roman, Neamţ






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Myspace Falling Objects @ JellyMuffin.com Myspace Layouts